افتخار تاریخی والیبال کشورمان در جهان/ ايران در دومين حضور، چهارم شد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

افتخار تاریخی والیبال کشورمان در جهان/ ايران در دومين حضور، چهارم شد

 افتخار تاریخی والیبال کشورمان در جهان/ ايران در دومين حضور، چهارم شد

تيم ملي واليبال ايران با قبول شکست 3 بر صفر مقابل ايتاليا در دومين حضور خود در ليگ جهاني واليبال به مقام چهارم اين تورنمنت 20 ميليون دلاري رسيد.
تيم ملي واليبال ايران در 2 بازي آخر خود در ليگ جهاني 2014 به اندازه تمام بازي‌هاي گذشته خود کم انرژي و پر اشتباه بود. در اين بازي محمد موسوي، مدافع وسط تيم ايران که در ديدار مقابل آمريکا مصدوم شده بود به بازي رسيد و علاوه بر او، معروف، غفور، غلامي، قائمي، ميرزاجانپور و ظريف (ليبرو) بازيکنان شروع کننده ايران در ديدار رده‌بندي ليگ جهاني واليبال مقابل ايتالياي ميزبان بودند.
در ست‌هاي اول و دوم نرسيدن دريافت اول و حملات منسجم بازيکنان ايتاليا باعث شد تا شاگردان مائورو بروتو، تيم برتر ميدان باشند. بازيکنان ايران در لحظاتي از بازي تنها توانستند اختلاف امتيازات را کم کنند. ست اول را ايران 25 بر 22 و ست دوم را 25 بر 18 واگذار کرد.
اسلوبودان کواچ در ست سوم ترکيب کاملا متفاوتي را به زمين فرستاد و مهدوي و قرا جاي معروف و غفور را گرفتند. همچنين ميلاد عباديپور و آرمين تشکري نيز جاي ميرزاجانپور و غلامي را گرفتند تا شايد بازيکنان ذخيره بتوانند نتيجه ديگري را به سود ايران رقم بزنند. 2 تيم تا امتياز 15 پا به پاي هم پيش رفتند ولي امتياز 16 را آتزوري گرفت. معروف و غفور در حالي که ايران 19 بر 17 عقب بود به جاي خود برگشتند اما نتيجه‌اي بهتر از شکست 25 بر 22 براي ايران در اين ست و شکست 3 بر صفر در کل به دست نيامد تا ايران در دومين سال حضورش در ليگ جهاني به مقام قابل توجه چهارمي برسد.
 تيم ملي واليبال آمريکا نیز در دیدار پایانی با نتيجه 3 بر يک مقابل برزيل در فينال ليگ جهاني پيروز شد و جام قهرماني را بالاي سر برد
 
 
فينال ليگ جهاني 2014 در سالن نلسون ماندلاي شهر فلورانس ايتاليا بين دو تيم برزيل و آمريکا برگزار شد.
پس از يک بازي مهيج و پاياپاي در نهايت تيم واليبال آمريکا موفق شد با نتيجه 3 بر صفر و امتيازهاي ( 31-29، 21-25، 25-20 و 25- 23) برزيل را شکست دهد و جام قهرماني را بالاي سر ببرد.
پيش از اين در مسابقه رده بندي ايتاليا نيز ايران را با نتيجه 3 بر صفر شکست داده و برنز گرفته بود.
ملي پوشان واليبال ايران در دومين سال حضور خود در ليگ جهاني با پنج پله صعود در رتبه چهارم جدول رده بندي جاي گرفتند.
رده بندي چهار تيم اول ليگ جهاني
1- آمريکا
2- برزيل
3- ايتاليا
 

 

 

4- ايران



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 552
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 552
بازدید ماه : 664
بازدید کل : 13141007
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7